Sub numele „Metamorfoza“, Asociația Environ a lansat o campanie care transmite publicului că deșeurile sunt resurse prețioase și o colecție de bijuterii în ediție limitată care dovedește la propriu afirmația, piesele fiind create din taste de computere vechi, montate în argint.
Fondatoarea brandului Obsidian, Ioana Pascal a tradus în giuvaeruri conceptul campaniei Environ. „Cei care aleg să poarte bijuteriile din colecția «Metamorfoza» trebuie să aibă convingerea că fac un angajament de responsabilitate și că fiecare piesă este de fapt un statement: aleg să port un produs unicat realizat dintr-un deșeu reciclat, astfel contribui la reducerea consumului de resurse naturale necesar pentru realizarea unei bijuterii obișnuite și transmit un mesaj clar celor din jurul meu: îmi pasă de mine, de planetă, de viitor“, a declarat Roxana Puia, directorul de marketing al Asociației Environ.
Bijuteriile pot fi comandate pe obsidian.ro/colectie/new. Profitul obținut va fi donat Asociației Magic Wings pentru dotarea și modernizarea spitalelor publice pentru copii din România. Campania de conștientizare cuprinde un spot video și o serie de imagini-cheie realizate cu implicarea modelului Ana Maria Bucura, a fotografului Dacian Foldi și a stilistului Adrian Perjovschi. Materialele pot fi vizualizate pe environ.ro.• Irina Tomșa