Campania „Un’ Doi Trei“ a Asociaţiei OIREP Ambalaje s-a desfășurat în perioada mai – octombrie 2022 la nivel național și a avut ca scop conştientizarea populației referitor la importanţa colectării separate a deșeurilor de ambalaje la sursa de generare. Mesajele-cheie și materialele de informare au ajuns la peste 5 milioane de cetățeni și au înregistrat 80 milioane de afișări, dintre care mai mult de 5 milioane au fost ale spoturilor video.
„Datorită rezultatelor foarte bune, «Un’ Doi Trei» este un exemplu de bună practică pentru orice campanie națională sau locală care își propune să informeze și să educe corect românii despre colectarea separată a deșeurilor de ambalaje în gospodărie, indiferent de mediul în care se desfășoară și fie că este implementată de OIREP-uri, autorități locale sau producători/companii. Simplul gest de a arunca unde și cum trebuie deșeurile de ambalaje aduce beneficii multiple: protejarea mediului și a resurselor de care toți avem nevoie, reintroducerea în circuitul economic a ambalajelor devenite deșeuri, care reprezintă materia primă pentru fabricile de reciclare, și reducerea costurilor pentru gestionarea întregului sistem de salubritate“, a declarat Geanin Șerban, președintele Asociației OIREP Ambalaje.
„Un’ Doi Trei“ este o campanie a Asociației OIREP Ambalaje organizată cu sprijinul Clean Recycle, Ecologic 3R Ambalaje, Eco-Rom Ambalaje, Eco Synergy, Financiar Recycling, GreenPoint Management și Green Resources Management, în parteneriat cu Ministerul Mediului, Apelor și Pădurilor.• ecologic