British American Tobacco (BAT), liderul pieţei de produse cu nicotină din România, îndeamnă cetăţenii prin intermediul campaniei „Alege asumat un oraş curat“ să returneze vechile dispozitive glo şi astfel să contribuie la protecţia mediului.
BAT invită utilizatorii adulţi de glo să contribuie la protejarea mediului prin colectarea separată a vechilor dispozitive. Pentru a facilita acţiunea, compania a încheiat parteneriate cu reţelele de magazine InMedio şi Xpress, care vor pune la dispoziţie aproximativ 350 de puncte de colectare separată în întreaga ţară. Pentru fiecare dispozitiv returnat în aceste puncte, utilizatorii vor fi recompensaţi cu un voucher în valoare de 50 de lei utilizabil pe loc în magazin pentru produse din gama glo Hyper şi Neo.
Programul de colectare separată şi reciclare derulat cu sprijinul ECOTIC şi al reţelelor de magazine InMedio şi Xpress vine în contextul în care versiunile anterioare ale dispozitivului glo şi consumabilele dedicate acestora vor fi scoase de pe piaţă pentru a face loc unor versiuni mai moderne şi performante.
„Prin programul de colectare separată şi reciclare a versiunilor anterioare ale glo ne dorim să contribuim la economia circulară şi totodată să facilităm decizia utilizatorilor noştri de a proteja mediul şi comunitatea în care trăiesc“, a declarat Ileana Dumitru, director juridic şi relaţii publice Aria Europa Centrală şi de Sud din cadrul British American Tobacco.
„ECOTIC se alătură acestui proiect dezvoltat de BAT prin colectarea dispozitivelor electrice predate spre reciclare în cele 350 de locaţii. Acest tip de dispozitiv, odată ieşit din uz, face parte din categoria deşeurilor electrice de mici dimensiuni care din păcate ajung de cele mai multe ori la groapa de gunoi. Prin acest proiect vrem să reamintim publicului larg atenţia pe care trebuie să o acorde inclusiv echipamentelor de mici dimensiuni care trebuie să ajungă în fluxul de reciclare“, a declarat Valentin Negoiţă, preşedintele ECOTIC. Alături de programul de colectare şi reciclare a versiunilor anterioare ale dispozitivului glo, campania include şi componenta de colectare separată a chiştoacelor prin scrumierele stradale speciale disponibile în Sectorul 3 al Capitalei, în Iaşi şi în Constanţa. Campania „Alege asumat un oraş curat“ derulată de BAT subliniază atât importanţa alegerilor informate şi asumate, cât şi impactul pe care acestea îl au asupra mediului şi comunităţii.● ECOTIC