Considerăm că oamenii reprezintă o resursă de bază în angrenajul oricărui business. De aceea GreenPoint Management pune accent pe dezvoltarea profesională a fiecărui membru al echipei și urmărește să dezvolte o comunitate stabilă, orientată către rezultate. Ne dorim să construim relații de lucru durabile cu angajații noștri și încercăm să le asigurăm pe cât posibil un mediu antrenant, să le încurajăm creativitatea și proactivitatea și să le oferim constant oportunități de creștere în interiorul organizației.
Satisfacția clienților noștri este esențială pentru noi și de aceea ne asumăm un standard de calitate înalt. Facem eforturi pentru a le îndeplini cerințele prin metode responsabile și tratăm fiecare interacțiune economică sau socială cu seriozitate și respect. Suntem prompți în a răspunde tuturor cerințelor venite din partea clienților, cu care colaborăm în mod strâns, cu atât mai mult cu cât acestea vizează implementarea unor activități de educare a populației și soluții de colectare separată.
Avem o rețea impresionantă de colaboratori care asigură servicii de colectare și reciclare a deșeurilor și ne străduim de asemenea să venim în întâmpinarea nevoilor lor creându-le sinergii cu furnizorii noștri și oferindu-le soluții tehnice și practice.
Gradul de satisfacție al clienților reprezintă pentru GreenPoint Management un instrument de măsurare a performanțelor sistemului de management al calității.
Mulțumim partenerilor noștri pentru încrederea pe care ne-o acordă an de an și le urăm un an 2023 foarte profitabil.
La mulţi ani!
Echipa GreenPoint Management
director operaţii şi tranzacţii
director de vânzări