23.4 C
București
vineri, iunie 14, 2024
Mai mult

    GreenPoint a fost prezent la toate marile festivaluri de muzică ale verii

    Organizația GreenPoint Management a desfășurat activități de educare și conștientizare a publicului cu privire la importanța colectării separate a deșeurilor de ambalaje la toate marile festivaluri de muzică din această vară împreună cu partenerii săi, printre care Ursus Breweries, Lidl România și Peroni.• ecologic

    NS3

    GreenPoint Management SA este cea mai mare organizație care implementează obligațiile privind răspunderea extinsă a producătorului în domeniul gestionării ambalajelor și deșeurilor de ambalaje din România și investește constant în protecția mediului, reducerea poluării și creșterea gradului de reciclare sau reutilizare. Compania se concentrează pe înțelegerea viitoarelor trenduri și își propune să fie un reper național de expertiză și responsabilitate în industria deșeurilor de ambalaje pentru toți partenerii săi.

    NS1

    Referitor la participarea organizației la principalele evenimentele muzicale ale verii, Irina Ionescu, directorul general al societății GreenPoint Management, a declarat: „grija pentru mediu este una dintre preocupările noastre cele mai importante. Prioritatea noastră este respectarea cerințelor de mediu, împreună cu o implicare constantă în acțiuni de educare și conștientizare a cetățenilor pentru schimbarea modului în care sunt percepute deșeurile, fiindcă multă lume le consideră a fi gunoaie și nu ceea ce sunt ele cu adevărat, și anume materii prime valoroase pentru economie“.
    „Anul 2022 este un an al festivalurilor, după o pauză de doi ani cauzată de pandemia de COVID-19. Sigur că ne-am implicat în mod direct alături de partenerii noștri tradiționali – Ursus Breweries, Lidl România și Peroni – în activități de conștientizare a publicului și de colectare a deșeurilor de ambalaje la marile festivaluri; acestea sunt oportunități pe care GreenPoint Management le-a fructificat întotdeauna cu succes, implicarea și seriozitatea fiind punctele noastre forte“, a explicat Irina Ionescu.

    Neversea Constanța

    ec2

    În perioada 7-10 iulie pe plaja Modern din Constanța s-a desfășurat Neversea, unul din cele mai mari festivaluri de muzică din Europa. Peste 200.000 de participanți s-au bucurat aici de zile însorite și de o organizare ireproșabilă. De la acest eveniment de amploare nu putea lipsi latura ecologică.
    Cu acordul organizatorilor, GreenPoint Management și Can Pack Recycling România au instalat cinci aparate de tip RVM (Reverse Vending Machine) pentru colectarea dozelor din aluminiu, cu un design special și colantare în ton cu evenimentul. Aparatele au fost gândite să ofere surprize și premii în funcție de numărul de doze colectate, fiind prevăzute cu trei butoane speciale cu ajutorul cărora participanții să își poată alege premiul. Peroni a încurajat iubitorii de muzică să returneze dozele de bere consumate în cadrul festivalului.
    Mai mult de 14.000 de doze din aluminiu au fost colectate după patru zile de festival. Oamenii au stat la coadă pentru a preda ambalajele, demonstrând că sunt civilizați, deschiși spre colectare și reciclare.

    Electric Castle Bonțida

    GreenPoint a fost de asemenea prezent la evenimentul Electric Castle organizat la castelul Banffy din Bonțida. Aici în perioada 13-17 iulie peste 250.000 de persoane au cântat și au dansat. GreenPoint Management împreună cu Lidl România au acționat pentru reducerea cantității de plastic și aluminiu din mediul înconjurător prin implicarea participanților în activitățile de colectare în vederea reciclării.

    ec1

    Anul acesta Lidl România și Electric Castle au continuat programele menite să reducă amprenta ecologică a festivalului prin amplasarea a trei aparate automate de colectare a plasticului și peste 80 de puncte de colectare separată a deșeurilor.
    Pentru al patrulea an consecutiv, Lidl România s-a implicat în restaurarea castelului Banffy, un simbol pentru comunitatea de la Electric Castle. Pentru fiecare recipient din PET sau din aluminiu depus la cele trei aparate de colectare automată amplasate în incinta festivalului împreună cu GreenPoint Management, Lidl România a donat 1 leu pentru renovarea castelului. Printr-un afișaj pe ecrane LCD s-a putut contoriza numărul recipientelor introduse în aparate, stimulând participanții la festival să se mobilizeze și să colecteze cât mai multe ambalaje pentru această cauză nobilă.
    „Cu timpul am învățat că fără implicarea și responsabilizarea fiecăruia dintre noi nu putem ajunge unde ne dorim, iar un mediu înconjurător curat depinde numai de voința noastră. Rezultatele proiectelor și feedbackul pozitiv primit de la partenerii noștri ne îndeamnă să continuăm seria programelor și campaniilor noastre de succes. În luna august vom fi prezenți la Untold, în Cluj-Napoca, unde vom avea noi surprize pentru participanţi și suntem în curs de implementare a altor campanii alături de partenerii noștri din mediul privat și public, care ne vor consolida poziția de trendsetteri în domeniu“, se precizează într-un comunicat al GreenPoint.

    ec3