27.4 C
București
sâmbătă, iunie 22, 2024
Mai mult

    Laurenţiu Moise: „A şti să asculţi opinii şi a te face ascultat, aceasta este cheia“

    Foto: ecologic

    Ca orice business, implementarea responsabilităţii extinse a producătorilor are nevoie de oameni specializaţi, dinamici şi dedicaţi, care pot contribui decisiv la creşterea companiei. Despre cum funcţionează un departament modern într-una dintre cele mai importante organizaţii de tip OIREP din România am vorbit cu Laurenţiu Moise, director de vânzări la GreenPoint Management.• ecologic

    ecologic: Care este abordarea dumneavoastră ca lider de echipă?

    Laurenţiu Moise, director de vânzări la GreenPoint Management: De peste 11 ani lucrez în domeniul vânzărilor. Am coordonat echipe de vânzări din industria de telecomunicaţii din poziţia de lider de piaţă, cu succese regionale remarcabile. M-am implicat întotdeauna în proiectele inovatoare ale departamentului pe care l-am condus, atât în retenţia clienţilor cât şi în new business. La GreenPoint Management mă ocup de dezvoltarea departamentului de vânzări în vederea susţinerii poziţiei de lider de piaţă a companiei.

    Mecanismele mele de leadership sunt personale, sunt învăţate de-a lungul timpului, dar sunt adaptate şi într-o manieră specifică datorită experienţei cu echipa pe care o conduc de un an de zile aici, la GreenPoint Management.

    Motivaţia mea din poziţia de director de vânzări este creşterea unei echipe în care oamenii să se completeze. Diversitatea colegilor mei ne dă forţă. A şti să asculţi opinii şi a te face ascultat, aceasta este cheia. Astfel, la finalul fiecărei zile de muncă am satisfacţia că sunt pe un drum bun, că primesc şi ofer tot sprijinul pentru atingerea ţintelor pe care ni le-am stabilit şi care nu sunt unele joase.

    iStock 1434377800
    Foto: iStockphoto.com

    ecologic: Ce diferenţiază GreenPoint Management faţă de concurenţă?

    Laurenţiu Moise: Beneficiile aduse în piaţă de GreenPoint Management pentru clienţii săi sunt evidente pentru toţi. Trasabilitatea şi platforma de raportare sunt un „modus operandi“ care a dus în anul 2021 la realizarea în proporţie de 100% a obiectivelor privind răspunderea extinsă a producătorilor. Anul trecut am gestionat peste 285.000 tone deşeuri de ambalaje puse pe piaţă de partenerii noştri, ceea ce ne-a consolidat poziţia de lider în domeniu. Ascultăm, dialogăm cu clienţii noştri şi abordăm fiecare situaţie în parte. Suntem aici ca să îi sprijinim şi din punct de vedere legislativ, cu lămuriri şi soluţii.

    „Client-centric“ este strategia noastră prin care ne concentrăm pe crearea celei mai bune experienţe pentru fiecare client şi prin care construim loialitatea faţă de marca noastră. Clienţii noştri sunt motivul pentru care existăm şi de aceea folosim toate mijloacele pe care le avem la dispoziţie pentru a le veni în ajutor. Aşa reuşim să fim partenerii de care au nevoie.

    Implementăm şi soluţii de customer relationship management, instrumentul informatic dedicat optimizării relaţiilor cu clienţii şi creşterii nivelului lor de satisfacţie. Şi din punct de vedere legislativ, având specialişti de top ai industriei în compania noastră oferim recurent şi în timp real consultanţa necesară. Suntem într-un proces continuu de evoluţie, atât în relaţiile cu clienţii, cât şi în ce priveşte procesele de lucru.

    ecologic: Cum funcţionează departamentul de vânzări în relaţie cu celelalte structuri ale companiei?

    Laurenţiu Moise: Businessul nostru este clădit din echipe de specialişti, cu lideri experimentaţi care aplică viziunea, misiunea şi valorile companiei. Practicile responsabile de business reprezintă baza de creştere organică a GreenPoint Management. Ele sunt fundamentul culturii noastre organizaţionale. Le aplicăm în fiecare proces, de la respectarea riguroasă a măsurilor de sănătate şi securitate în muncă până la angajamentul neechivoc în privinţa drepturilor omului, implicit în alegerea şi gestionarea forţei de muncă dintr-o perspectivă care recunoaşte incluziunea şi diversitatea ca puncte forte.

    Avem bune practici şi din punct de vedere workflow. Raportări, statusuri cu acţiuni corective şi soluţii integrate. Suntem dinamici şi ne coordonăm bine, având viziunea, misiunea şi valorile foarte clar definite de preşedinta companiei, doamna Adela Lazăr. Acesta este al patrulea an când lansăm raportul de sustenabilitate şi aici se văd transparenţa în business, rezultatele şi modul de organizare al companiei. Am promovat întotdeauna o cultură dinamică a companiei, care susţine şi menţine activi angajaţii. Aceasta este cheia succesului pentru noi şi reprezintă un avantaj competitiv pe piaţă.

    Despre Laurenţiu Moise, director de vânzări la GreenPoint Management

    Licenţiat în management comercial, actualmente masterand în limba engleză în „Waste Management And Sustainability Energy“ la Universitatea Tehnică din Iaşi. Are o experienţă de 11 ani în domeniul vânzărilor. A coordonat echipe de vânzări din industria de telecomunicaţii înregistrând succese regionale remarcabile. În prezent dezvoltă departamentul de vânzări al GreenPoint Management cu scopul de a consolida poziţia de lider de piaţă a companiei şi se implică în proiectele inovatoare ale echipei pe care o conduce.

    iStock 1179506287m
    Foto: iStockphoto.com

    Despre companie

    GreenPoint Management este o organizaţie care implementează răspunderea extinsă a producătorilor: preia obligaţiile de mediu privind gestionarea ambalajelor introduse pe piaţa naţională şi atinge ţintele de reciclare/valorificare.

    GreenPoint Management deţine o cotă de piaţă în industria OIREP de 20% din totalul ambalajelor introduse anual, pentru care îndeplineşte ţintele de reciclare. Portofoliul de clienţi include firme de renume din toate domeniile de activitate.

    GreenPoint Management se mândreşte cu un premiu foarte important în 2021: silver medal – EcoVadis Rating. EcoVadis oferă soluţii de vârf pentru monitorizarea sustenabilităţii în lanţurile globale de aprovizionare. Folosind tehnologie inovatoare şi expertiză în sustenabilitate, EcoVadis ajută companiile din întreaga lume să adopte practici durabile, evaluându-le într-un mod fiabil şi transparent performanţele privind sustenabilitatea, oferindu-le feedback cuprinzător, benchmarking şi instrumente care le permit să se angajeze într-o călătorie de îmbunătăţire continuă.